Specjalizujemy się w tworzeniu dedykowanych systemów informatycznych. Tworzymy rozwiązania oparte o nowoczesne technologie informatyczne. Poza naszą wiodącą branżą w jaką jest przemysł drzewny angażujemy się również w inne branże. Poniżej kilka wybranych realizacji.
Analizator
Analizator jest systemem rejestracji i analizy ruchu telefonicznego w przedsiębiorstwie.
Funkcjonalność
- Archiwizacja danych o przychodzących i wychodzących połączeniach telefonicznych,
- Możliwość przydzielania nazw symbolicznych dla numerów wewnętrznych centrali,
- Możliwość definicji własnych grup numerów wewnętrznych i zewnętrznych,
- Podział połączeń na odebrane, nieodebrane, transferowane, przekierowane,
- Możliwość określenia liczby wykonanych rozmów przychodzących/wychodzących w wybranym okresie,
- Możliwość określenia czasu trwania rozmów przychodzących/wychodzących w wybranym okresie,
- Możliwość określenia czasu oczekiwania rozmów przychodzących/wychodzących w wybranym okresie,
- Możliwość filtrowania rozmów według zaawansowanych kryteriów (np. określonego numeru wybieranego),
- Statystyki wszystkich wielkości w formie tabel, wykresów kolumnowych, kołowych i wydruków,
- Możliwość wyświetlania wszystkich wielkości w okresie rocznym miesięcznym, tygodniowym i dziennym,
- Możliwość eksportu danych do plików w formatach zewnętrznych (csv, rtf, html, txt).
|
|
|
Optima
Optima jest systemem zarządzania przedsiębiorstwem ze szczególnym uwzględnieniem problematyki obsługi procesu prenumeraty. Optima została zaprojektowana i wykonana dla wydawnictwa prowadzącego sprzedaż kolporterską swojego tytułu prasowego, oraz innych artykułów związanych z tematyką czasopisma.
Funkcjonalność
- Obsługa klientów,
- Ewidencja historii transakcji każdego Klienta,
- Obsługa sprzedaży gotówkowej w siedzibie firmy,
- Obsługa sprzedaży wysyłkowej,
- Obsługa sprzedaży komisowej,
- Obsługa prenumerat,
- Obsługa magazynu,
- Obsługa wielowariantowości towarów,
- Ewidencja wpłat klientów,
- Kodowanie operacji do odwracalnego kodu – OpKod,
- Automatyczny dobór sposobu przesyłki towarów w sprzedaży wysyłkowej na podstawie masy i asortymentu,
- Statystyki wykonywanych operacji, dłużników firmy, a także wydawania prenumerat i ich wznowień,
- Obsługa książki nadawczej dla wysyłek zamówionego towaru,
- Obsługa kontrahentów zagranicznych - przeliczanie wartości zamówień na inne waluty,
- Obsługa wysyłki korespondencji do prenumeratorów (aktualnych i byłych),
- Edytor szablonów listów do klientów z automatycznym doborem w ich treści form osobowych,
- Wydruki rachunków, faktur, poleceń przelewu, nalepek adresowych na paczki oraz listy,
- Rejestr sprzedaży VAT.
|
|
|
Rejestracja czasu pracy
Rejestracja czasu pracy jest oprogramowaniem służącym do monitorowania obecności pracowników i archiwizacji zdarzeń typu wejście, wyjście.
Funkcjonalność
- Oprogramowanie Agenta zainstalowane na stacjach wyposażonych w zbliżeniowe czytniki kart magnetycznych,
- Archwizacja zdarzeń w systemie,
- Możliwość wykonania zdjęcia osoby dokonującej autoryzacji, za pomocą opcjonalnie podłączanej kamery,
- Weryfikacja osoby posługującej się określoną kartą,
- Możliwość implementacji wymaganej logiki biznesowej zapewniającej odpowiednie zachowanie się systemu w zdefiniowanych okolicznościach,
- Oprogramowanie wyposażane w funkcje wymagane w konkretnej implementacji systemu.
|
|
|
Mapa
Mapa jest aplikacją z grupy produktów GIS (Systemy Geograficznej Informacji Przestrzennej). Dzięki zastosowaniu technologii sprzętowej akceleracji operacji graficznych DirectX, znacznie przyspieszony został proces rysowania map. Mapa jest produktem otwartym z możliwością adaptacji w dowolnym rozwiązaniu wymagającym wykorzystania map cyfrowych.
Charakterystyka
- własny szybki silnik graficzny wykorzystujący sprzętową akcelerację DirectX,
- możliwość nanoszenia dowolnych obiektów na mapę,
- możliwość prezentacji tras przemieszczających się obiektów,
- możliwość wyznaczania odległości pomiędzy lokalizacjami na mapie w tym długości przebytych tras.
Możliwe pola eksploatacji
- transport i dystrybucja - śledzenie przemieszczających się pojazdów, wyznaczanie optymalnych tras,
- sieci handlowe i dystrybucyjne - lokalizacja położenia dowolnych obiektów wchodzących w skład sieci,
- firmy produkcyjno handlowe - analiza skuteczności sprzedaży na wybranych rejonach,
- usługi informacyjne - informowanie Klientów o położeniu najbliższych, interesujących go obiektów,
- usługi typu assistance - natychmiastowa lokalizacja pojazdu pomocy drogowej znajdującego się najbliżej miejsca zdarzenia.
|
|
|
KontrahentPro
KontrahentPro jest aplikacją typu CRM (Customer Relationship Management), czyli środowiskiem do zarządzania kontaktami z klientem. W znaczący sposób wspomaga ona obsługę kontrahentów w firmie o dowolnej charakterystyce i branży. Z uwagi na pełną konfigurowalność programu, możliwe jest dokładne przystosowanie go do profilu prowadzonej działalności handlowej.
Funkcjonalność podstawowa
- Baza danych teleadresowych kontrahentów z możliwością definicji własnych kategorii kontrahentów (np. branż),
- Rejestracja historii kontaktów (działań) z kontrahentami za pomocą własnych definiowanych wpisów w chronologii, tak zwanych akcji,
- Możliwość definiowania i przypisywania dla danego kontrahenta oferowanych mu produktów i usług a także określenia poziomu zainteresowania nimi,
- Terminarz informujący o konieczności wykonania zaplanowanych działań,
- Na życzenie implementacja innych specjalizowanych modułów i funkcji.
|
|
|